tirsdag 1. februar 2011

Gøye ting på leirskolen.

Idag skal jeg skrive om hva som var gøy, hva som skjedde og hvem jeg ble venn med på leirskolen.

Jeg synes at leirskolen var noe av det gøyeste jeg har vært med. Det er i alle fall det gøyeste vi har gjort med klassen. Det som var det gøyeste vet jeg ikke nesten alt var kjempe gøy. Vi hadde disco, jeg var på gamleskolen og skrev med blekk og hadde skuspill. Vi sto på ski i to hele dager det var veldig gøy. Jeg har lært veldig mye nyttig og jeg kommer til å ha minner for livet. De jeg ble venner med var spesielt anthony, morten og martin. Jeg har lært å lage bål, jeg ca. hvor alle gårdene i hålandsdalen ligger. Jeg vet hvor alle skulle sitte i gamledager i kirken og hvem leste opp kunngjøringene.

Dette var det meste som skjedde på leirskolen. Det var en bra opplevse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar